Přeskočit na hlavní obsah

Kdo jsem a proč jsem založila tento blog


Ahojky knihomole/knihomolko, 

ráda bych Ti tu řekla pár slov o mé maličkosti, abys věděl/a, kdo stojí za tvorbou tohoto blogu a bookstagramu.

Jmenuji se Petra Vachlová, ale přátelé mi říkají Péťo, Peťul, nebo Pípo. Jsem obyčejná holka, co miluje knihy, filmy, zvířata, jógu, přírodu a tetování. V současné době žiji Ústeckém kraji s přítelem a pejskem Charliem. 

Vystudovala jsem SOŠ v Ústí nad Labem - obor Veřejnosprávní činnost a následně jsem dálkově vystudovala VOŠ v Mostě - obor Právní asistence. Skoro čtyři roky jsem pracovala v oboru, ale nakonec jsem se rozhodla změnit svojí životní cestu a vydat se úplně jiným směrem - začala jsem pracovat jako pedagog volného času. Již několik let jezdím na dětské tábory jako vedoucí, zdravotník nebo hlavní vedoucí. Práce s dětmi mě vždy neskutečně bavila a naplňovala, takže když jsem dostala možnost získat toto místo, tak jsem ani minutu neváhala a vzala ho, protože komu by se nelíbilo, že jeho práce může být zároveň i jeho koníček. S tím se váže to, že jsem se rozhodla znovu studovat, a tentokrát je to obor Sociální pedagogika na UJEPu. 

Mým dalším velkým koníčkem jsou samozřejmě knihy. Čtu převážně thrillery a fantasy, ale nepohrdnu ani ostatními žánry. Mezi mé nejoblíbenější knihy patří například thrillery od Harlana Cobena, fantasy série Harry Potter a knihy ze světa lovců stínů. V červenci roku 2018 jsem si založila bookstagram s názvem "Instablog o knihách", kde sdílím své názory na knihy, které jsem přečetla. O rok později jsem se rozhodla si založit tento blog, abych se o knihách mohla více rozepisovat, protože na instragramu na to není tolik prostoru. Jméno blogu zůstalo stejné pro lepší orientaci a najdete tady nejen recenze na knihy, ale i různé tipy na filmy či články ze světa Harryho Pottera a mnoho dalšího. 

Pro dnešek si myslím, že těch informací bylo už dost. Děkuji ti, že jsi článek dočetl/a až sem a doufám, že se ti na mém blogu bude líbit. 💚

Další mé sociální sítě najdeš zde.



Komentáře

  1. Držím ti palce v dalším počínání a ráda tě budu dál sledovat. Klidně mrkni i ke mně.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Uzavřené spolupráce

V současné době mám uzavřené tři stálé spolupráce (#booklab, CREW, Megaknihy) a zároveň navazuji i několik jednorázových spoluprací. Spolupracuji i jako betačtenářka či posudkářka .    Přehled všech spoluprací: #booklab (Slovart) CREW Megaknihy Knihy Dobrovský Humbook FANTOM Print autoři/autorky knih Více o jednotlivých spolupracích zjistíte kliknutím na daný název.  V případě zájmu o spolupráci/betačtení mě můžete kontaktovat na mém instagramovém profilu  či na e-mailové adrese petravachlova@gmail.com. 

Spolupráce s autory/autorkami knih

  Autoři/ autorky, se kterými jsem spolupracovala: Petra Variant   Aglajina zem   Eva Pospíšilová, Klára Pospíšilová   Pátá minuta je o nás  Neexistence Petra Martišková   Tajemství obsidiánu Kouzlo obsidiánu (betačtení) Síla obsidiánu (betačtení)  Náhodou (betačtení) Ve spolupráci s nakladatelstvím  Alpress  + autorkou:  Vůně léta Letní vzplanutí Lenka Poláčková prozatím tajné knihy v rámci betačtení  Vojtěch Hlavenka (Artemian) Vazači zhouby Barb Rýdl  Ten, co kráčí se smrtí 

#booklab (Slovart)

  S nakladatelstvím #booklab mám uzavřenou stálou spolupráci .  Poskytnuté recenzní výtisky knih: Vampýrská akademie I  (Richelle Mead)  Příběhy z Akademie lovců stínů  (Cassandra Clare a spol.) Gallant  (B. E. Schwab)  Vampýrská akademie II - Mrazivý polibek  (Richelle Mead) Vampýrská akademie III - Stínem políbená  (Richelle Mead)  Oko hurikánu - Seafire 3  (Natalie C. Parker)  Vampýrská akademie IV - Krvavý slib  (Richelle Mead)  Dračí plamen   (Patrick Ness)  Alcatraz versus ďábelští knihovníci  (Brandon Sanderson)  Vampýrská akademie V - Spoutáni magií (Richelle Mead)  Každý někdy udělá chybu (Kristin Dwyer)  Vampýrská akademie VI - Poslední oběť (Richelle Mead)  Ofélie už je taková (Racquel Marie)  Detektiv kostlivec - Žezlo prapředků (Derek Landy)  Řetěz z trnů (Cassandra Clare)  Monin kouzelný průvodce obranným pečením (T. Kingfischer)  Detektiv kostlivec 2 - Hra s ohněm (Derek Landy)  Alcatraz versus legie Zakladatelových kostí (Brandon Sanderson)  Pokrevní pouta (Richel