Přeskočit na hlavní obsah

Nevěrní - Andreas Norman


⭐⭐⭐⭐⭐/⭐⭐⭐⭐⭐

Na jedné straně je Bente, šéfka oddělení švédské tajné služby v Bruselu. Na druhé straně je Jonathan, agent tajné britské služby, taky v Bruselu. Jejich země spolu spolupracují a dobře vycházejí až do doby, kdy se Bente do rukou dostanou utajované informace, které na Brity vrhají špatné světlo. Jak moc tato skutečnost ovlivní jejich životy? Dá se v této situaci vůbec věřit vlastní rodině či nejlepšímu příteli? A jde z této situace vůbec vybruslit se zdravou kůží?

Musím říct, že tento příběh mě hodně dostal do kolen. Ze začátku, když jsem četla anotaci, tak jsem si myslela, že mě kniha moc bavit nebude, ale už od první kapitoly mi bylo jasné, že jsem se spletla. Jedná se o špionážní thriller s prvky severského krimi a musím říct, že příběh je opravdu drsný. Dějová linka je zasazená do období války v Sýrii a postupně se odhalují skutečnosti, ze kterých mi šel mráz po zádech. Ta krutost, která se v příběhu nachází, je opravdu zdrcující. Četla jsem hodně románů z druhé světové války apod. a vždycky mě to hodně zasáhne. Tahle knížka je ale v něčem jiná, a to už jen tím, že se jedná o thriller. Neuměla jsem si představit, jak lze thriller napasovat na takové téma, ale opravdu to jde, když to člověk umí. Celá kniha vás provede životem Bente a životem Jonathana. Jedna kapitola vypráví její dějovou linku a další zase tu jeho. Jejich dějové linky se však vzájemně čim dál více proplétají. Najde se tu spoustu zápletek, zvratů a překvapení. Také tu nejdeme lásku, přátelství, ale i nenávist a zradu. Rozhodně doporučuji všem fandům thrillerů, protože tohle je thriller, který mě po dlouhé době něčím překvapil.

Tuto knihu jsem získala v soutěži od Knižního klubu a ještě jednou jim chci moc poděkovat.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Uzavřené spolupráce

V současné době mám uzavřené tři stálé spolupráce (#booklab, CREW, Megaknihy) a zároveň navazuji i několik jednorázových spoluprací. Spolupracuji i jako betačtenářka či posudkářka .    Přehled všech spoluprací: #booklab (Slovart) CREW Megaknihy Knihy Dobrovský Humbook FANTOM Print autoři/autorky knih Více o jednotlivých spolupracích zjistíte kliknutím na daný název.  V případě zájmu o spolupráci/betačtení mě můžete kontaktovat na mém instagramovém profilu  či na e-mailové adrese petravachlova@gmail.com. 

Spolupráce s autory/autorkami knih

  Autoři/ autorky, se kterými jsem spolupracovala: Petra Variant   Aglajina zem   Eva Pospíšilová, Klára Pospíšilová   Pátá minuta je o nás  Neexistence Petra Martišková   Tajemství obsidiánu Kouzlo obsidiánu (betačtení) Síla obsidiánu (betačtení)  Náhodou (betačtení) Ve spolupráci s nakladatelstvím  Alpress  + autorkou:  Vůně léta Letní vzplanutí Lenka Poláčková prozatím tajné knihy v rámci betačtení  Vojtěch Hlavenka (Artemian) Vazači zhouby Barb Rýdl  Ten, co kráčí se smrtí 

#booklab (Slovart)

  S nakladatelstvím #booklab mám uzavřenou stálou spolupráci .  Poskytnuté recenzní výtisky knih: Vampýrská akademie I  (Richelle Mead)  Příběhy z Akademie lovců stínů  (Cassandra Clare a spol.) Gallant  (B. E. Schwab)  Vampýrská akademie II - Mrazivý polibek  (Richelle Mead) Vampýrská akademie III - Stínem políbená  (Richelle Mead)  Oko hurikánu - Seafire 3  (Natalie C. Parker)  Vampýrská akademie IV - Krvavý slib  (Richelle Mead)  Dračí plamen   (Patrick Ness)  Alcatraz versus ďábelští knihovníci  (Brandon Sanderson)  Vampýrská akademie V - Spoutáni magií (Richelle Mead)  Každý někdy udělá chybu (Kristin Dwyer)  Vampýrská akademie VI - Poslední oběť (Richelle Mead)  Ofélie už je taková (Racquel Marie)  Detektiv kostlivec - Žezlo prapředků (Derek Landy)  Řetěz z trnů (Cassandra Clare)  Monin kouzelný průvodce obranným pečením (T. Kingfischer)  Detektiv kostlivec 2 - Hra s ohněm (Derek Landy)  Alcatraz versus legie Zakladatelových kostí (Brandon Sanderson)  Pokrevní pouta I (Rich