Přeskočit na hlavní obsah

Smrt v zádech - Harlan Coben


⭐⭐⭐⭐⭐/⭐⭐⭐⭐⭐

Maye někdo zavraždil sestru a krátce na to i manžela. Kdo to udělal a hlavně, proč to udělal? Na to se Maya pokusí přijít.

Hned na úvod musím říct, že knihy od Harlana Cobena jsou moje nejoblíbenější. On je pro mě něco jako Bůh thrillerů. Knihy, které jsem od něj zatím četla, měly podobné jádro příběhu (např. Šest let, Chybíš mi, Nikomu ani slovo, Nadobro ztracený...), takže se jich nedá číst více za sebou. Kdo nějakou četl, tak se mnou určitě bude souhlasit. To nic ale nemění na tom, že ty knížky jsou skvělé. Ale u téhle knihy je to jiné. Už během druhé věty poznáš, že tady je něco jinak. Už jen ta er-forma a i ten příběh je jiný. Příběh je perfektně propracovaný, mnoho zápletek, zvratů, překvapení... Jako vždy tě Harlan donutí si celou dobu něco myslet a na konci knihy zjistíš, že je to celé úplně jinak. Konec mě jako vždy položil na kolena. Za mě to byla jedna z nejlepších knih, které jsem četla. On umí propracovat opravdu celý příběh až do posledního písmenka. Kdo miluje thrillery, tak určitě doporučuji ty od Cobena. ❤

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Uzavřené spolupráce

V současné době mám uzavřené tři stálé spolupráce (#booklab, CREW, Megaknihy) a zároveň navazuji i několik jednorázových spoluprací. Spolupracuji i jako betačtenářka či posudkářka .    Přehled všech spoluprací: #booklab (Slovart) CREW Megaknihy Knihy Dobrovský Humbook FANTOM Print autoři/autorky knih Více o jednotlivých spolupracích zjistíte kliknutím na daný název.  V případě zájmu o spolupráci/betačtení mě můžete kontaktovat na mém instagramovém profilu  či na e-mailové adrese petravachlova@gmail.com. 

Spolupráce s autory/autorkami knih

  Autoři/ autorky, se kterými jsem spolupracovala: Petra Variant   Aglajina zem   Eva Pospíšilová, Klára Pospíšilová   Pátá minuta je o nás  Neexistence Petra Martišková   Tajemství obsidiánu Kouzlo obsidiánu (betačtení) Síla obsidiánu (betačtení)  Náhodou (betačtení) Ve spolupráci s nakladatelstvím  Alpress  + autorkou:  Vůně léta Letní vzplanutí Lenka Poláčková prozatím tajné knihy v rámci betačtení  Vojtěch Hlavenka (Artemian) Vazači zhouby Barb Rýdl  Ten, co kráčí se smrtí 

#booklab (Slovart)

  S nakladatelstvím #booklab mám uzavřenou stálou spolupráci .  Poskytnuté recenzní výtisky knih: Vampýrská akademie I  (Richelle Mead)  Příběhy z Akademie lovců stínů  (Cassandra Clare a spol.) Gallant  (B. E. Schwab)  Vampýrská akademie II - Mrazivý polibek  (Richelle Mead) Vampýrská akademie III - Stínem políbená  (Richelle Mead)  Oko hurikánu - Seafire 3  (Natalie C. Parker)  Vampýrská akademie IV - Krvavý slib  (Richelle Mead)  Dračí plamen   (Patrick Ness)  Alcatraz versus ďábelští knihovníci  (Brandon Sanderson)  Vampýrská akademie V - Spoutáni magií (Richelle Mead)  Každý někdy udělá chybu (Kristin Dwyer)  Vampýrská akademie VI - Poslední oběť (Richelle Mead)  Ofélie už je taková (Racquel Marie)  Detektiv kostlivec - Žezlo prapředků (Derek Landy)  Řetěz z trnů (Cassandra Clare)  Monin kouzelný průvodce obranným pečením (T. Kingfischer)  Detektiv kostlivec 2 - Hra s ohněm (Derek Landy)  Alcatraz versus legie Zakladatelových kostí (Brandon Sanderson)  Pokrevní pouta I (Rich