Přeskočit na hlavní obsah

Léto 2020 a moje (ne)aktivita na sociálních sítích


Ahoj knihomolové 💓, 

po letní pauze se vracím zase na blog a pokusím se to tu zase trochu rozhýbat. Chystám se přidat další recenze, příspěvky do Bradavického speciálu a chystám i nějakou tu novinku, která je zatím tajná. 

Důvodem mé pauzy bylo čistě to, že jsem se potřebovala teď trochu věnovat sama sobě a ostatním aktivitám. Je pravda, že letos je to již druhá pauza, ta první byla na jaře během karantény a byla tak trochu nucená (taková menší existenční krize 😅), ale tuto druhou pauzu jsem si udělala vědomě a musím říct, že byla opravdu potřeba. Během této pauzy jsem zvládla načerpat nové síly a nápady, které tady chci zrealizovat a doufám, že z nich budete nadšení. 

Co jsem vlastně během této své pauzy dělala? 

Letní tábor

Mou největší aktivitou byl 14 denní tábor, který pořádáme na kraji Národního parku České Švýcarsko - v Kyjovském údolí. Táboru jsem věnovala podstatnou část svého volného času, pojí se s tím totiž hodně příprav, a to například postavení táborové základny, příprava vybavení či programu tábora.


Máme tam skvělou partu lidí (všichni jsme odchovaní na tomto táboře), kterou beru jako svojí vlastní rodinu. Mezi ně patří například můj přítel a Kačka z bookstagramu lifewithbookstagram, kterou určitě všichni znáte. Již pátým rokem pořádáme svůj vlastní turnus, na který jsem vždy jezdila jako oddílový vedoucí a zároveň jako zdravotník. Letos jsem měla tu možnost zaměnit funkci oddílového vedoucího za funkci hlavního vedoucího, což s sebou neslo plno povinností, zodpovědnosti, ale i zábavy. Již od minulého podzimu jsem průběžně plánovala program tábora. Za celotáborou hru jsme si vybrali téma Cestování časem. Musím říct, že mě toto téma hodně bavilo a celkově tato funkce mě bavila. 


Myslím si, že se nám tábor vydařil a doufám, že z toho mají takový pocit i děti, které vlastně patří také do naší malé rodiny, protože někteří s námi jezdí pravidelně. Tento tábor a lidi, kteří tam jezdí, mají pro mě velkou hodnotu a zabírají velké místo v mém srdci. Už si nedokážu představit léto bez Kyjova. 💓

Nová práce

V létě jsem také přistoupila na nabídku čtvrtúvazku v Centru dětí a mládeže Česká Kamenice, který budu vykonávat ke své dosavadní práci. Jedná se o to, že budu děti vyučovat programování a robotice. Snažím se na to přes prázdniny co nejlépe připravit a už se na to těším. Práci s dětma mám opravdu ráda a ještě, když si u toho s nimi můžu hrát s roboty, kteří jsou postavení s lega...no, komu by se to nelíbilo, že? 😊

Výlety

Také se nám s přítelem povedlo si sem tam najít čas na nějaký ten výlet. Navštívili jsme například zámek v Roudnici nad Labem či Pravčickou bránu. Minulý víkend jsme měli jet s přítelem, ségrou a její přítelkyní pod stan do kempu ve Sloupu v Čechách, ale nakonec to nevyšlo, tak bych se tam ráda jela jen tak podívat na jeden den a prohlídnout si hrad a pak se vykoupat. Příští víkend pak vyrážím na jógový víkend s jógovým studiem, kam chodím pravidelně cvičit a musím říct, že hned po táboře je to druhá věc, na kterou se v létě těším nejvíce. Do konce léta bych ráda ještě stihla něco podniknout s přítelem, ale uvidíme, jak nám to čas dovolí, protože má na konci léta chudák ještě nějaké zkoušky.

Knižní chvilky

To, co Vás asi nejvíce zajímá, jsou mé knižní chvilky během léta. Za červen se mi povedlo přečíst čtyři knihy, za červenec pět knih a za srpen mám zatím přečtené tři knihy (které to byly se můžeš podívat zde). Na většinu z nich Vám tu dlužím recenze, o které Vás určitě neošidím. 

Knihy, které bych chtěla vyzdvihnout, jsou tyto: Dvojitý kříž od Chrise Cartera, Mrtvá z Nevady od Harlana Cobena, Spící Beatrice od Júlie Matulové (recenze zde) a Město z kostí od Cassandry Clare. 

Největším zklamáním pak pro mě byla kniha Říkala si o to od Louise O'Neill. Proč pro mě byla zklamáním vysvětlím v recenzi, kterou pro mě nebude vůbec lehké napsat tak, abych co nejlépe vystihla své důvody pro to, proč se mi kniha nelíbila.


Na tábor jsem si s sebou vzala dvě knihy, a to Pokrevní sestra od Jane Corry a Naprosto pozoruhodná věc od Hanka Greena. Ani jednu z nich jsem ale nedočetla. Pokrevní sestru jsem začala číst, ale bohužel se mi do ní nedokázalo začít. Ke konci tábora jsem ale u jedné holčiny zahlídla Nástroje smrti od Cassandy Clare. Měla s sebou první dva díly a já okamžitě dostala chuť si tento příběh přečíst. Půjčila mi proto Město z kostí, které již sama přečetla, a já se každou volnou chvilku uchylovala k jeho čtení. Času jsem ale neměla tolik, kolik bych na dočtení potřebovala, tak se mnou kniha putovala domu (samozřejmě ji vrátím). Po dočtení jsem si hned při první příležitosti běžela koupit další díl - Město z popela, které mám právě rozečtené. Musím říct, že jsem nikdy nečekala, že tuhle sérii budu někdy číst, a o to víc jsem překvapená, jak mě baví. Svět Lovců stínů jsem si hned zamilovala a myslím si, že se z něj stala moje nová závislost.


Do konce prázdnin mám v plánu dočíst Město z popela a Pokrevní sestru. Ráda bych si přečetla ještě aspoň jeden díl z Nástrojů smrti a nějakou tu mangu. Uvidíme, jestli to všechno stihnu. 


Jaké byly Vaše prázdniny? Užili jste si je tak, jako já a povedlo se Vám přečíst vše, co jste měli v plánu? 

To je pro dnešek asi vše. Děkuji moc těm, kteří to dočetli až sem a přeji Vám hezký zbytek léta. 💓 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Uzavřené spolupráce

V současné době mám uzavřené tři stálé spolupráce (#booklab, CREW, Megaknihy) a zároveň navazuji i několik jednorázových spoluprací. Spolupracuji i jako betačtenářka či posudkářka .    Přehled všech spoluprací: #booklab (Slovart) CREW Megaknihy Knihy Dobrovský Humbook FANTOM Print autoři/autorky knih Více o jednotlivých spolupracích zjistíte kliknutím na daný název.  V případě zájmu o spolupráci/betačtení mě můžete kontaktovat na mém instagramovém profilu  či na e-mailové adrese petravachlova@gmail.com. 

Spolupráce s autory/autorkami knih

  Autoři/ autorky, se kterými jsem spolupracovala: Petra Variant   Aglajina zem   Eva Pospíšilová, Klára Pospíšilová   Pátá minuta je o nás  Neexistence Petra Martišková   Tajemství obsidiánu Kouzlo obsidiánu (betačtení) Síla obsidiánu (betačtení)  Náhodou (betačtení) Ve spolupráci s nakladatelstvím  Alpress  + autorkou:  Vůně léta Letní vzplanutí Lenka Poláčková prozatím tajné knihy v rámci betačtení  Vojtěch Hlavenka (Artemian) Vazači zhouby Barb Rýdl  Ten, co kráčí se smrtí 

#booklab (Slovart)

  S nakladatelstvím #booklab mám uzavřenou stálou spolupráci .  Poskytnuté recenzní výtisky knih: Vampýrská akademie I  (Richelle Mead)  Příběhy z Akademie lovců stínů  (Cassandra Clare a spol.) Gallant  (B. E. Schwab)  Vampýrská akademie II - Mrazivý polibek  (Richelle Mead) Vampýrská akademie III - Stínem políbená  (Richelle Mead)  Oko hurikánu - Seafire 3  (Natalie C. Parker)  Vampýrská akademie IV - Krvavý slib  (Richelle Mead)  Dračí plamen   (Patrick Ness)  Alcatraz versus ďábelští knihovníci  (Brandon Sanderson)  Vampýrská akademie V - Spoutáni magií (Richelle Mead)  Každý někdy udělá chybu (Kristin Dwyer)  Vampýrská akademie VI - Poslední oběť (Richelle Mead)  Ofélie už je taková (Racquel Marie)  Detektiv kostlivec - Žezlo prapředků (Derek Landy)  Řetěz z trnů (Cassandra Clare)  Monin kouzelný průvodce obranným pečením (T. Kingfischer)  Detektiv kostlivec 2 - Hra s ohněm (Derek Landy)  Alcatraz versus legie Zakladatelových kostí (Brandon Sanderson)  Pokrevní pouta I (Rich